Rebbii

Alla inlägg under augusti 2011

Av rebbii - 22 augusti 2011 23:11

Det känns ju inge , kul att blogga om ingen kommenterar då och då !


BLOGGPAUS !

Av rebbii - 22 augusti 2011 23:11

Det känns ju inge , kul att blogga om ingen kommenterar då och då !


BLOGGPAUS !

Av rebbii - 21 augusti 2011 18:50

Skolstart imorgon säger bara ett ord , HELVETE..

ingen vill väll läsa om skolan , så , men vad ska jag skriva om då ? så depp att läsa om skolan, men det är väll det heta ämnet så här , en dag innan det börjar !

som sakt ska jag börja 9 , äldst på skolan , nice om inte annat !

  


xx

Rebbii

Av rebbii - 21 augusti 2011 01:09

Helgen har varit så jävla grym !

Börja med att jag och linn mötte upp tony , sen gick vi till robin , och där var det fullt ös... :D

Sen kom det massa folk , men alla var så avslappnade så det gick braaaaaa :)



And the rest is history !!




 

Av rebbii - 17 augusti 2011 23:58

The sun is up , move your body !

Man får väll hoppas att solen är upp till helgen , sista helgen innan skolan börjar , so i hope it´s a god weekend ;)


imorgon ska jag O linn till gallerian , det är ny renoverat där , och nya affärer :b

sen ska vi till anton och dricka kaffe , är inte så jävla förtjust i kaffe , men det går juh !


Gud vad tråkigt jag skriver känner jag , fattar inte att jag har besökare äns , men det är ju allt kul :))))

(kommentera gärna lite mer)


xx

Rebbii


 

Av rebbii - 16 augusti 2011 19:59

ska jag och linn göra en videoblogg tsm ? :) 


www.linnsofies.blogg.se 



älskar dig vännen :)  

Av rebbii - 16 augusti 2011 00:28

Känns lite trist att bara skriva om, min dag och vad jag gjort ! för det är ju inte kul att läsa , tycker inte jag iaf !

 men kan tipsa om en super cool tjej som har en blogg , som heter www.Keela.se  :) check it in !


I belive in love , i just haven´t found it


 


everybody say that love never fail, but i know love is a fail,

Av rebbii - 15 augusti 2011 00:18

To all of you who've wronged me
I am, I am a zombie
Again, again you want me to fall on my head
I am, I am, I am a zombie
How low, how low, how low you push me
To go, to go, to go, before I lay, lay down dead


To all of you who've wronged me
I am, I am a zombie
Again, again you want me to fall on my head

Lay down dead..

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards